Dialog-metoden. Flyers eller Google Adwords?

Dialog-metoden: Skal du give den fuld skrue med Google Adwords?  Eller skal du gå rundt og dele flyers ud i hjembyen eller erhvervsområdet. Har du tænkt på den tredje mulighed:

"Business as usual" passer ikke vildt godt til dig og din business ...

Jeg har arbejdet med markedsføring for iværksættere og selvstændige i otte år. Jeg har lært, at vi ikke har rigtig fat i markedet, før vi har solgt, designet og leveret en rigtig løsning til en rigtig kunde.

Den bedste form for PR og synlighed koster ikke en krone, men den tager tid. Den går ud på at være dér, hvor kunderne er, leve med i deres bekymringer og hjælpe med at løse deres problemer.

Der er ingen rigtige og forkerte valg indenfor markedsføring. Der er valg, som passer godt til dig og til din kunde. Og så er der valg, som skyder langt over målet

Prisen for synlighed: Tid

Den bedste form for PR og synlighed koster ikke en krone, men den tager tid. Den går ud på at være dér, hvor kunderne er, leve med i deres bekymringer og hjælpe med at løse deres problemer.

Der er ingen rigtige og forkerte valg indenfor markedsføring. Der er valg, som passer godt til dig og til din kunde. Og så er der valg, som skyder langt over målet.

Dialog-metoden virker på flere niveauer

Jeg kan hjælpe dig med at indkredse, definere og træffe de valg, som er de rigtige til den opgave, som du skal løse, og de kunder, som du skal vælges af.

Synlighed

Jeg kan hjælpe dig og din business med at rykke tættere på de rigtige kunder og være markant til stede dér, hvor netop dine ønskekunder er. Det drejer sig ikke om bilrude-streamers og banner-reklamer, men om direkte kontakt med ønskekunderne i deres eget miljø.

Strategi 

Sammen gennemgår vi din business og dine kunder. Vi spejder efter konkrete interessesammenfald, win-win, dialog-muligheder, affiliate-muligheder o.s.v. Baseret på dine ønsker og mål udformer vi en strategi og en handleplan, som du og virksomheden selv fører ud i livet.

Kommunikation

Jeg kan hjælpe dig med at formulere det, du gerne vil have frem, så kunden forstår det, accepterer det og finder det relevant. Fyndord, slogan, overskrift, call-to-action, reklame, salgstekst, produktbeskrivelse, virksomhedsprofil, pressemeddelelse, artikel, blogindlæg, brugsanvisning, talen på ølkassen, kundeanbefalinger, produktvideo …

Kim Odderskjær Hansen, Mediehuset Monitor

Vi bruger Carsten til mange forskellige opgaver – bl.a. journalistik, videooptagelser, tekster til salgsbreve, input til salgsfremmende materialer – alt bliver leveret i en høj kvalitet og til tiden. Carsten er en vigtig sparringspartner for os.

Kim Odderskjær Hansen, Pro AV Magasinet

Læs hvad dialog på hjemmesiden kan gøre for dig

Vær med i samtalen!

Et 50 år langt arbejdsliv i foreninger, organisationer og virksomheder har lært mig, at kommunikation og frem for alt samtale er det smøremiddel, der sørger for, at arbejdet bliver gjort og målene nået. Kommunikation er ikke noget, vi bare kan fra fødselen af.
Vi kan derimod lære det, og vi kan i høj grad blive bedre til det.
Du får essensen af det i nyhedsbrevet Fundet! Skriv dig op her

{"email":"Email address invalid","url":"Website address invalid","required":"Required field missing"}
>