Her er tricket der giver dig flere kunder, bedre kundeloyalitet og et betydeligt forspring i konkurrencen:
En hyper responsiv hjemmeside
Hyper Responsiv Hjemmeside er en løsning til dig der har
investeret masser af penge og tid i at optimere en hjemmeside
efter alle kunstens regler, men må erkende,
at resultaterne ikke er gode nok.
I dag er det en selvfølge, at en hjemmeside også kan læses på mobilen.
Med en Hyper Responsiv Hjemmeside går vi et niveau op. Vi sikrer
at din hjemmeside findes af de rigtige
at din hjemmeside taler med de besøgende, engagerer dem og får dem til at handle
at der løbende måles på konvertering. Derudfra iværksætter vi forbedringer
Vi står faktisk med et problem ...
95 procent af dagens hjemmesider er standardløsninger bygget over et template med ufarlige eller middelmådige form- og farvevalg. Allerede dér betaler du en told i form af åbenlys kedsommelighed. Desværre går denne uniformering igen i de fleste hjemmesidetekster. Teksterne er pæne. De informerer.
Men... de engagerer ikke brugerne. Og dét er et problem.
Sådan løser vi det
Men først skal du høre en god historie:
Amerikanske Frank Bettger (1888-1981) var den bedste sælger til alle tider. Hvad de færreste ved er, at han udviklede sin metode i ren og skær desperation over ikke at kunne sælge. Han gik fra dør til dør i USA og solgte forsikringer. Uge efter uge gik, og han solgte ikke een eneste.
Frank var parat til at kvitte sit job, da han en dag blev inviteret ind på en kop kaffe hos en hjemmegående og arbejdsløs husfar. Manden fortalte, at han havde inviteret på kaffe af ren og skær medlidenhed. Han kunne se, hvor elendigt sælgeren havde det.
Lidt efter lidt kom samtalen i gang, og Bettger blev lidt nysgerrig på, hvorfor en mand i sin bedste alder gik hjemme som arbejdsløs.
Da samtalen nu blev drejet ind på personlige forhold, gled den meget lettere, og de to mænd fik en rigtig god snak. Inden Bettger gik, forsikrede den arbejdsløse ham om, at så snart han var i arbejde igen, ville han gerne tegne den pågældende forsikring. Dét gav Bettger noget at tænke over. Og det gav ham nøglen til, hvordan man bliver verdens bedste sælger.

Og så til løsningen:
Vi interesserer os for kunden / brugeren / borgeren / medlemmet
Alle vores projekter begynder med spørgsmålet: Hvad gør du og hvem gør du det for? Det spørgsmål følges som regel op af spørgsmål som: Hvorfor er det vigtigt? Hvilken værdi tilfører det? Kan du bevise det? Hvordan kommer vi i gang? Åbningsspørgsmålene hvad og hvem leder direkte til undersøgelsen af, hvem kunderne er og hvad der udfordrer dem eller driller dem i relation til hvad.
Vi stiller spørgsmål, vi spørger igen og vi stiller uddybende spørgsmål
For vi ved, at uden spørgsmål kommer samtalen ikke rigtig i gang. Det kan ske, at samtalen hurtigt går i stå igen. Det skyldes ofte, at vi er løbet tør for spørgsmål. Eller at vi ikke har øvet os nok på at stille de spørgsmål, der holder samtalen gående og gør den udviklende. Hos Dialogdesigneren træner vi samtalens kunst hver eneste dag.
Vi spørger ind til noget, som de gerne vil tale om
Hos Dialogdesigneren starter vi ofte med "dumme spørgsmål". Men vi får hurtigt sporet samtalen ind på noget, som betyder noget. For begge parter. Spørgsmålene driver samtalen fremad. Vi træner ligefrem i at stille spørgsmål. Vi bliver ved, indtil vi har fundet ind til noget, som modparten gerne vil tale om. Det “noget” er ofte starten på en hyper responsiv hjemmeside – en hjemmeside som ikke kun passer til det medie, siden opleves i, men lige så meget til det menneske, som besøger siden
Sådan kommer du i gang
- 1Tag kontakt og få svar på spørgsmål
Hvad enten du benytter kontaktformularen eller kalder op, så gør det en forskel. Du bliver klogere på, om du behøver hjælp, og jeg finder ud af, om det er min ekspertise, du skal trække på. - 2Få et tilbud baseret på kendskab
Efter den indledende kontakt udarbejder jeg et tilbud baseret på hvad vi sammen har fundet frem til er dine mest presserende behov og hvor du er på udviklingsstigen. - 3Tag stilling i dit eget tempo
Du får en udførlig beskrivelse af opgaver og økonomi i det tilbud, jeg sender til dig. Du tager bare den tid du har brug for til at læse tilbuddet igennem.
Begynd med at fortælle lidt om hvad du
har brug for hjælp til.
Eller skriv det ned på et stykke papir og grib telefonen
Hej, Carsten her
Carsten er vores kundemodtagelse. Han er ret skeptisk overfor kontaktformularer. Han synes vi har rigeligt af den slags.
Han vil derfor med glæde besvare alle dine spørgsmål
i et opkald på mobil
