webdesigner med tid

En webdesigner med tid

Dialogdesigneren er en webdesigner med tid. Anderledes. Livsklog. Økonomisk uafhængig. Erfaren. Dybt interesseret. Ambitiøs på dine vegne. Legende ... 

Dialogdesign er ikke noget du kan læse på universitetet. Det er summen af tredive års arbejde med journalistik og kommunikation og storytelling. Tilsat et drys af den gode livserfaring. Opdateret til det 21. århundredes samtalebænk, internettet.

Carsten Legaard hjælper selvstændige, iværksættere og organisationer med at udvikle brugerdialogen. Fra det daglige salgsarbejde til hjemmesiden og andre omhyggeligt udvalgte kommunikationsveje.

En webdesigner med tid til at udvikle en skræddersyet platform. Med mod til at droppe præfabrikerede temaer og "pæne", men intetsigende designs. Med hjerte til at gå en ekstra mil for at vinde nyt terræn.

Sværere for startups og selvstændige

Igennem det seneste tiår er det blevet sværere for nystartede selvstændige og iværksættere at få opmærksomhed i markedsførings-bombardementet.

For de fleste nystartede er markedsføring et valg, som koster tid, læring og penge. Ressourcer, som måske kunne være anvendt bedre på direkte dialog med nuværende eller potentielle kunder og brugere.

Mit bud på en løsning er at holde lidt igen med at markedsføre, i hvert fald i en periode. Brug i stedet kræfterne på at skabe eller fastholde direkte kunderelationer og direkte dialog. Hvorfor? Fordi:

Mennesker foretrækker nærkontakt

Der er indlysende fordele ved nærkontakt, ikke bare for kunder og brugere, men også for dig:

  • Du får en bedre forståelse af din kunde, og kunden får en bedre oplevelse af dig.
  • Du får stærkere relationer, flere anbefalinger og mere salg.
  • Du får en bedre margin og en sund omsætning i din virksomhed.

Vigtigst: Med et bedre kendskab til kunden kan du tiltrække flere af samme slags, og når du på et tidspunkt begynder med marketing, kan du gøre det med en stærk ROI – return on investment.

Webdesigner med tid

Tid er penge. Det er en evig sandhed, som viser sig hver gang vi forsøger at spare på tiden. Jo mindre tid du investerer i f. eks. en læring, desto mindre lærer du. Jo mindre tid du investerer i et udviklingsprojekt, desto mindre udvikling får du. Tid er altså ikke en ubetydelig faktor, som vi bare kan skære ned på uden at det får konsekvenser.

Derfor har jeg valgt at gøre tid til min vigtigste ressource og kundefordel. Tid til at lære mine kunder og deres vilkår godt at kende. Tid til at sætte mig ind i deres marked og de økonomiske spilleregler. Tid til at se åbninger og muligheder. Tid til at formulere den nødvendige samtale med de nødvendige aktører. Tid til at være nyskabende og kreativ. 

Webdesigner med en fair pris

Hvad er en fair pris? Det må være dyrt, tænker du, med al den tid, som han tager sig. 

Selvfølgelig arbejder jeg ikke gratis. Men jeg bruger en del af min egen tid på at udtænke løsninger.

Derfor har jeg udviklet en ny betalingsmodel, som fordeler din betaling over tid. Det stiller dig væsentligt bedre i den første sårbare fase som iværksætter eller projektstarter, at du ikke skal betale up front for en nøglefærdig markedsførings platform, men har penge og tid til at investere i f. eks. produktudvikling, kompetenceudvikling, kundedialog osv.

Et priseksempel

Hos mig kan du specificere og medprojektere en skræddersyet markedsførings platform (hjemmeside, salgsside, om-side, nyhedsbrev-system, lead-magnet og de rigtige dialog-værktøjer) for priser, der starter ved 8.600 kroner ex moms.

Av, det er lidt af en ømmert, når fakturaen skal betales. 

Derfor springer vi fakturaen over. Du får i stedet en afdragsordning på 36 måneder. Fra 240 kroner om måneden. Kan du se fidusen?

Fordele for dig

Du fordeler vægten af din investering over tre år. Kan du tjene bare 240 kroner om måneden på dit projekt, er investeringen allerede tjent hjem. 

Din leverandør er en del af dit projekt så længe du husker at betale dine afdrag. De fleste i denne branche sender dig en faktura. Når du senere får brug for hjælp med din platform, så står de parat med en klippekort-ordning. What? Er de frosset fast et eller andet sted i det tyvende århundrede? Sammenligner de sig selv med et offentligt busselskab fra 1980erne?

Så længe vi to arbejder sammen, står jeg på mål for det leverede og giver dig den nødvendige sparring til videreudvikling. Indenfor den aftalte pris. No shit!


Når du er klar til det, kontakter du Carsten Legaard. Han glæder sig til dialogen med dig. Her har du hans nummer: 50 53 52 51

Og hans email.

Arkitekt Christian Nemming, Hillerød

Med dine kompetencer som formidler og kommunikator har du givet mig den sparring, der gjorde, at jeg kunne træffe de gode valg i processen! Hvis jeg skal komme med en tilbagemelding til dig, så er det: Sæt din pris op! Du leverer virkelig kompetent kommunikationsrådgivning

Spørg og få svar

Her skulle have været en smart box i moderigtige farver med et lokkemiddel til at få franarret dig din e-mail-adresse. I stedet får du en kedeligt grå:

Alle vil have fat i din e-mail-adresse. Men ikke jeg! Jeg vil hellere tale i telefon med et menneske, som tror på, at vi har noget at tale om. Hvis det er dig, er du velkommen på +45 50 53 52 51

>