Tør du lade Spiderman tjekke din læsbarhed? Photo: Raj

Hjemmeside forbedring bør begynde med det vigtigste: Budskabet.

Er budskabet nemt at afkode? 

Nemt at læse?
Nemt at forstå?
Nemt at tage til sig?
Nemt at handle på? 

Hvor stor en del af hjemmesidens information – tekster, billeder, lyd, video og grafik – rammer målgruppen rent? Og virksomt?

Hvem er i øvrigt målgruppen. Og hvad får folk fra målgruppen til at komme her?

Hvis hjemmesiden er din egen, så få en uvildig til at tjekke de her spørgsmål. Uden filter.

Vi tjekker læsbarhed hver dag

Hos Dialogdesigneren tjekker vi læsbarhed på daglig basis. Vi tjekker den for vores kunder. Og vi lader det ikke blive ved det.

  • Vi sørger for at teksten grundlæggende kommer gæsten i møde, tager gæsten i hånden og giver den ønskede info
  • Vi sørger for at de vigtige ord tiltrækker, engagerer, oplyser og sætter i gang.
  • Vi hjælper vores kunder med at ramme rent. Og blive forstået.
  • Vi tjekker at al information, som er fejlanbragt i tekst, bliver "oversat". Til billede, grafik, video eller lyd.

Det synes vi du skulle prøve. Derfor får du her et prøvetilbud. Vi giver en af dine sider en kritisk-kærlig omgang på tekstværkstedet, indtil den er nem at læse, nem at forstå, nem at tage til sig og nem at handle på.

Tilbud til dig

Vælg en tekst, side eller sektion, som er vigtig for dig eller din virksomhed. Indsæt et link til teksten i denne kontaktformular, og udfyld kontaktinfo.

0 of 350
Vær med i samtalen!

Et 50 år langt arbejdsliv i foreninger, organisationer og virksomheder har lært mig, at kommunikation og frem for alt samtale er det smøremiddel, der sørger for, at arbejdet bliver gjort og målene nået. Kommunikation er ikke noget, vi bare kan fra fødselen af.
Vi kan derimod lære det, og vi kan i høj grad blive bedre til det.
Du får essensen af det i nyhedsbrevet Fundet! Skriv dig op her

{"email":"Email address invalid","url":"Website address invalid","required":"Required field missing"}
>