august 21

0 comments

Hjemmeside forbedring: Begynd med det vigtigste

Hjemmeside forbedring bør begynde med det vigtigste: Budskabet.

Er teksten nem at læse, nem at forstå, nem at tage til sig, nem at handle på? Se her hvordan.

Hvor stor en del af hjemmesidens information – tekster, billeder, lyd, video og grafik – rammer rent? Og virksomt?

Hvis hjemmesiden er din egen, så få en uvildig til at tjekke hjemmesidens læsbarhed. Uden filter.

Vi tjekker læsbarhed hver dag

Hos Dialogdesigneren tjekker vi læsbarhed på daglig basis. Vi tjekker den for vores kunder. Og vi lader det ikke blive ved det.

  • Vi sørger for at teksten grundlæggende kommer gæsten i møde, tager gæsten i hånden og giver den ønskede info
  • Vi sørger for at de vigtige ord tiltrækker, engagerer, oplyser og sætter i gang.
  • Vi hjælper vores kunder med at ramme rent. Og blive forstået.
  • Vi tjekker at al information, som er fejlanbragt i tekst, bliver "oversat". Til billede, grafik, video eller lyd.

Det synes vi du skulle prøve. Derfor får du her et prøvetilbud. Vi giver en af dine sider en kritisk-kærlig omgang på tekstværkstedet, indtil den er nem at læse, nem at forstå, nem at tage til sig og nem at handle på.

Dit tilbud

Vælg den tekst, side eller sektion, som er vigtigst for dig eller din virksomhed. Du kan selvfølgelig også vælge hele hjemmesiden. Eller du kan bestille en helt ny hjemmeside, som rykker dit kommunikationsbudget væk fra udgiftssiden og over på indtægtssiden.

Når vi skal tjekke din læsbarhed, sørger vi for

  • At teksten opfylder sit formål.
  • At budskabet kommer igennem.
  • At teksten bliver til lyd, billede eller grafik, hvor det er påkrævet.

Her skulle have stået en kedelig kontaktformular. Men jeg vil hellere tale i telefon med et menneske, som tror på, at vi har noget at tale om.
Hvis det er dig, er du velkommen på +45 50 53 52 51


Tags


{"email":"Email address invalid","url":"Website address invalid","required":"Required field missing"}

Hent mere inspiration her ...

>