Webdesign for selvstændige - atelier kontor online møde præsentation Foto Burst-374897

Webdesign for selvstændige

Som selvstændig eller iværksætter har du brug for en webdesign løsning, der ikke lægger beslag på dine få friaftener.


Som selvstændig er du både indkøber, projektleder, regnskabschef, chauffør og sælger.

Du har nok at se til ...


Webdesign for selvstændige tager det administrative slæb med hjemmesiden inklusiv hosting, email setup, backups, sikkerhed osv., så du kan fokusere på din ydelse og dine kunder.


Webdesign for selvstændige tager en del af slæbet

Vi udvikler sammen en online profil, som er unik i dit felt, konkurrencedygtig, kundetilpasset og i løbende udvikling. Til en pris, som tager hensyn til, hvor du er på vækststigen

Udvikles løbende. Betales løbende

Tidligere var det sådan, at du bestilte en hjemmeside, fik den leveret og betalte fakturaen. Derefter var du på egne ben. Eller på herrens mark. Det har jeg et mere tidssvarende bud på: Løbende udvikling og løbende betaling.

Uden det sædvanlige bøvl

Hvis du har haft hjemmeside før, så kender du de mange modhager der er i at have konto hos en webhoteludbyder, administrere email konti og spamfiltre, samt holde hjemmesiden opdateret og teknisk trimmet. Dem slipper du for her!

Kommunikerer med dine kunder. Lærer af samtalerne

Jeg er drevet af den indsigt, at det ikke er budskaber der sælger varen. Det er sælgerens evne til at komme i dialog med kunderne. At stille de rigtige spørgsmål. Lære kunderne godt at kende. Opnå testimonials og anbefalinger. Denne indsigt har jeg systematiseret og indbygget i  Webdesign for selvstændige.

WEBDESIGN FOR SELVSTÆNDIGE

Udviklet for at give dig
bedre tid til det, som
 du er god til 

Sammen finder vi din konkurrencefordel

Hvordan skal mit webdesign se ud? Forkert spørgsmål. Før du kan etablere et webdesign, skal du vide hvilket problem du løser og hvem du løser det for. Jeg hjælper dig med at afklare din konkurrencefordel.

Sammen gør vi dig kendt i nichen

Hvordan får jeg leveret mit tilbud? Forkert spørgsmål. Først skal du have en base, hvor folk kan finde dig, og en identitet, som tiltrækker de rigtige kunder. Vi hjælpes ad med strategien og udførelsen.

Sammen rykker vi tættere på kunderne

Sammen rykker vi tættere på din målgruppe, og vi nøjes ikke med at udvælge søgeord. Vi går lange ture i målgruppens sko og lærer kundernes behov at kende indefra – hvordan de opleves og føles

Om dialogdesigneren

Bygget på en indsigt:
Budskaber flytter intet.
Samtale udvikler alt

Før jeg stiftede bureauet Dialogdesigneren var jeg i mange år ansat i et hus, hvor budskabet var alt. Prisen var en fast listepris, uanset om kunderne fik succes eller ej. Arbejdsmoralen var derefter.


Sjovt nok var arbejdskulturen i det hus også præget af envejs kommunikation. Når jeg dristede mig til at sætte spørgsmålstegn ved forholdsordrer fra ledelsen, blev det mødt med forbavselse eller ligefrem fordømmelse. Det endte som det måtte – med en fyreseddel.

Jeg valgte at starte mit eget bureau, og jeg gav mig selv to løfter:
(1) Mit unikke bidrag til kommunikationsbranchen skulle være dialog.
(2) Mit arbejde for kunden skulle være prissat efter resultat.


Denne tilgang er i dag videreudviklet til en betalingsmodel, som er enestående i branchen og meget fordelagtig for iværksættere: Lav ydelse i starten. Højere ydelse, når indtjeningen går frem.

Webdesign for selvstændige

Her er dit backing band

Du er selvstændig af en grund. Du er selv eksperten på dine kunder. Du ved hvem de er, hvad de har brug for og hvordan du vil sikre, at de får det. 

Jeg er dit backing band. Jeg sørger for at din hjemmeside aktivt besvarer henvendelser fra nye kundeemner, imens du løser opgaver på bedste vis for eksisterende kunder.

Nok så væsentligt: Jeg bliver ved ...

Men hvad har dialog med webdesign at gøre?

Tænk et øjeblik over, hvor mange krav en hjemmeside eller et webdesign skal leve op til. 
Det skal være flot. Tidssvarende. Responsivt. Hurtigt. Enkelt. Let at overskue, nemt at bruge.
Og meget andet.

Men ved dagens slutning, hvad er det så, der suverænt afgør, om hjemmeside og webdesign er en succes? Har du et bud? Markerer du nu? 

Rigtigt! Det er kunderne eller brugerne eller gæsterne som er den egentlige grund til, at vi behøver en hjemmeside eller et webdesign. Vi vil connecte. Vi vil hjælpe. Vi vil skabe action.

Er det så ikke lidt mærkeligt, at alle de andre punkter står øverst i kravspecifikationerne? Jeg mener, en hjemmeside eller et webdesign som er flot og teknisk robust og alt muligt. Fint nok. Men hvornår skal vi snakke om kunden og brugeren?

Webdesign for selvstændige er en metode og en række værktøjer, som tager relationen alvorligt. Metoden inkluderer selvfølgelig alle de tekniske formaliteter og krav, herunder SEO, pagespeed og mobilvenlighed. Men den gør kundekontakten til omdrejningspunkt.

Det sætter DialogDesignerens kunder pris på. Det har vi deres ord for. Hør bare ...

ANBEFALINGER

Vi har i lang tid gjort det
som vi siger at vi gør

Jeg har fået henvendelser fra nye kunder, der har fundet mig via hjemmesiden. Cirka en gang om ugen lige siden jeg startede. Mange flere end jeg kan overkomme. Det er lige før hjemmesiden er for god!

Christian Nemming

Nemmings Tegnestue

Engageret og professionelt arbejde med min nye hjemmeside. Bedst af alt, så lærte jeg selv en masse om min virksomhed og om dens møde med potentielle kunder. Mine varmeste anbefalinger.

Jens Peter Madsen

Historiefortæller

Hjemmesiden blev skræddersyet til mit arbejdsområde. Alle ønsker  blev indfriet, og Dialogdesigneren udviste stor kreativitet og opfindsomhed i forhold til netop mit erhverv.

Helge Jørgensen

ViTales Kognitiv Terapi

Sådan kommer du i gang

  1. 1
    Tag kontakt og få svar på spørgsmål
    Hvad enten du benytter kontaktformularen eller giver mig et ring, så gør det en forskel. Du bliver klogere på, om du behøver hjælp, og vi finder ud af, om det er min ekspertise, du skal trække på.
  2. 2
    Få et tilbud baseret på kendskab
    Efter den indledende kontakt udarbejder jeg et tilbud baseret på hvad vi sammen har fundet frem til er dine mest presserende behov og hvor du er på udviklingsstigen.
  3. 3
    Tag stilling i dit eget tempo
    Du får en udførlig beskrivelse af opgaver og økonomi i det tilbud, jeg sender til dig, og du tager bare den tid du har brug for til at læse tilbuddet igennem. 

Begynd med at fortælle lidt om hvad du
 har brug for hjælp til. 

Eller skriv det ned på et stykke papir og grib telefonen

Hej, Carsten her

Carsten er vores kundemodtagelse. Han er ret skeptisk overfor kontaktformularer. Han synes de lugter lidt for meget af skat og moms og e-boks. 

Han vil derfor med glæde besvare alle dine spørgsmål
i et opkald til hans mobil

Webdesign for selvstændige ved DialogDesigneren Carsten Legaard