jun 15

Webdesign til Hillerød skal udvikle kundemagneter

Der er et utal af regler og konsortie-vedtagelser om webdesign. Der er trættende tekniske krav fra søgemaskinerne. Og så er der design-skoler og browser-kompabilitet og CMSer og jeg skal komme efter dig!

Se, alle de problemer har jeg løst, længe før, du og jeg indleder vores samarbejde.

Når det gælder webdesign til Hillerød-virksomheder, er der kun én eneste regel, jeg vil have opfyldt, og det er loven om kundemagnetisme.

Det helt fundamentale i webdesign er nemlig ikke protokol, system, teknologi eller farvevalg. Det er de visuelle, designmæssige og sproglige beviser på, at kunden er havnet det rigtige sted.

– Yes, her finder jeg svar på mine spørgsmål. Her føler jeg mig hjemme. Her kan jeg være tryg. Her bliver jeg genkendt …

Du kan i øvrigt sige det samme om kundens forventninger til dig, din service og din færden i de sociale medier.

Webdesign handler om købmandskab

Det handler kort og godt om gammeldags købmandskab ført op til vores tid. Nu om dage er det suppleret med en masse moderne buzzwords, de fleste af dem låneord fra business-engelsk. Men i kernen er budskabet det samme:

  • Vær på fornavn med din kunde og husk hans eller hendes familiesituation
  • Vær opdateret og intuitiv omkring din kundes behov
  • Giv dig god tid til at tale med din kunde – det gavner din viden og din bundlinie

Kan du sikre det gode købmandskab i hverdagen, så er du godt klædt på til at fortsætte den gode kundesamtale i dit webdesign, i dine nyhedsbreve, i dine annoncer og i dine updates på de sociale medier.

Derfor er kundeforståelse, forretningsforståelse og dialog de tre bærende søjler i Dialogdesignerens webdesign til Hillerød-virksomheder. Alle designbeslutninger tages dérfra. Ikke omvendt.

Webdesign til Hillerød-kunstnere

Det lyder måske som overkill, hvis du er en lokal kunstner, coach, behandler eller forening på udkig efter en ny hjemmeside. Men tro mig: I det spil er du lige så meget virksomhed som isenkræmmeren og ejendomsmægleren. Du er lige så afhængig af at kunne sælge budskabet som de er. Basta!

De kunstnere og coaches og andre, som ikke har forstået denne pointe, vil du ofte høre beklage sig over, at “det der med hjemmesider virker ikke for mig”, “der kommer ingen besøgende”, “det er alt for kompliceret” osv.

Hvorfor, mon?

“Det virker ikke for mig”-reglen er også noget af det, Dialogdesigneren har taget højde for, inden vi tager det første møde. For det virker! Det er bare os halvgamle digitale asylansøgere, som en gang imellem ikke lige kan se vejen.

Webdesign til Hillerød

Jeg har værktøjerne. Jeg har en plan. Jeg har erfaringen. Opdateret med en grundig master-uddannelse i søgemaskineoptimering. SEO handler i øvrigt også om den gode købmand, der kender sine kunder på travet. Vidste du det?

Kommentér gerne, hvis du mener noget andet.

Men for mig handler det om Webdesign til Hillerød-virksomheder adresseret til deres ønskekunder med intentionen om at løfte kendskab, tilgængelighed, popularitet og bundlinie.

Som Groucho Marx ville have sagt det: “Det er min holdning! Og hvis du ikke bryder dig om den, så har jeg også andre på lager …”

 

Dialogdesigneren

Horsevænget 34
3400 Hillerød
Telefon: +45 50535251
E-mail: hej@dialogdesigneren.dk

Leave a Comment:

Leave a Comment: