
Redesign af hjemmeside. Foto Yan Krukov, Pexels.com
Hvorfor redesign af hjemmeside?
En ud af ti hjemmesider i Danmark formår at starte og fastholde en samtale med sine besøgende.
Er det din?
Hvis hjemmesiden ikke kan fastholde gæsten, så er hjemmesiden allerede inde i en negativ spiral.
Er det din?
Redesign af hjemmeside: Et udviklingsprojekt
Vi udvikler sammen en online profil, som bliver fundet af de rigtige, svarer på lige præcis deres spørgsmål og involverer dem i fælles visioner og løsninger. Vi gør det til en pris, som tager hensyn til, hvor du er på vækststigen
Kommunikerer med dine kunder. Lærer af samtalerne
Det er ikke budskaber der sælger varen. Det er hjemmesidens evne til at komme i dialog med kunderne. At stille de rigtige spørgsmål. Lære kunderne godt at kende. Opnå testimonials og anbefalinger. Denne indsigt har vi systematiseret og indbygget i vores redesign af hjemmeside.
Du burde prøve det.
Tilpasses nye tekniske krav og formaliteter. I tide
Internettet er i dag gennemreguleret af lovgivere og konsortier og mega-leverandører som Google og Apple og Microsoft. Standarderne skifter hyppigt. Vi sørger for, at din hjemmeside er tech-trimmet. Til hver en tid.
Hvorfor? Fordi det ikke er sjovt at sidde på reservebænken.
Udvikles løbende. Betales løbende
Tidligere var det sådan, at du bestilte en hjemmeside, fik den leveret og betalte fakturaen. Derefter var du på egne ben. Eller i klippekortland. Det har jeg et mere tidssvarende bud på: Det hedder løbende udvikling og løbende betaling.
Hvorfor? Fordi ingen har de helt rigtige svar fra starten.
Redesign af hjemmeside
Udviklet for at give dig
bedre tid til det, som
du er god til
Vælg et ikon
Sammen finder vi din konkurrence-fordel
Hvordan skal mit webdesign se ud? Forkert spørgsmål. Før du kan etablere et webdesign, skal du vide hvilket problem du løser og hvem du løser det for. Vi hjælper dig med at afklare din konkurrencefordel.
Sammen gør vi dig kendt i nichen
Hvordan får jeg leveret mit tilbud? Forkert spørgsmål. Først skal du have en base, hvor folk kan finde dig, og en identitet, som tiltrækker de rigtige kunder. Vi hjælpes ad med strategien og udførelsen.
Sammen rykker vi tættere på målgruppen
Sammen rykker vi tættere på din målgruppe, og vi nøjes ikke med at udvælge søgeord. Vi går lange ture i målgruppens sko og lærer kundernes behov at kende indefra – hvordan de opleves og føles
Om dialogdesigneren
Bygget på en indsigt:
Budskaber flytter intet.
Samtale udvikler alt
Før jeg stiftede Dialogdesigneren var jeg i mange år ansat i et hus, hvor budskabet var alt. Prisen var en fast listepris, uanset om kunderne fik succes eller ej. Arbejdsmoralen var derefter.
Arbejdskulturen var også præget af envejs kommunikation. Når jeg satte spørgsmålstegn ved forholdsordrer, blev det mødt med forbavselse eller ligefrem fordømmelse. Det endte som det måtte – med en fyreseddel.
Jeg gav mig selv to løfter:
(1) Mit unikke bidrag til kommunikationsbranchen skulle være dialog.
(2) Mit arbejde for kunden skulle være prissat efter resultat.
Denne tilgang er i dag videreudviklet til en betalingsmodel, som er enestående i branchen og meget fordelagtig for iværksættere: Lav ydelse i starten. Højere ydelse, når indtjeningen går frem.
Ny måde at prissætte hjemmesider på
Redesign er et længerevarende projekt og betales derfor i rater
Det tager tid at løfte en hjemmeside fra udgiftskolonnen til indtægtssiden.
Det tager vi højde for i vores prispolitik. Vi udvikler løbende på hjemmesiden og dens træfsikkerhed. Og vi tager løbende betaling.
Betalingen svarer til resultaterne. Små resultater modsvares af små beløb. Det er mest fair.
ANBEFALINGER
Det er ikke noget, vi bare slynger ud ...
Jeg har fået henvendelser fra nye kunder, der har fundet mig via hjemmesiden. Cirka en gang om ugen lige siden jeg startede. Mange flere end jeg kan overkomme. Det er lige før hjemmesiden er for god!
Christian Nemming
Nemmings Tegnestue
Engageret og professionelt arbejde med min nye hjemmeside. Bedst af alt, så lærte jeg selv en masse om min virksomhed og om dens møde med potentielle kunder. Mine varmeste anbefalinger.
Jens Peter Madsen
Historiefortæller
Hjemmesiden blev skræddersyet til mit arbejdsområde. Alle ønsker blev indfriet, og Dialogdesigneren udviste stor kreativitet og opfindsomhed i forhold til netop mit erhverv.
Helge Jørgensen
ViTales Kognitiv Terapi
Sådan kommer du i gang
- 1Tag kontakt og få svar på spørgsmål
Kontaktformular, email eller mobil – uanset hvad, så gør det en forskel. Du bliver klogere på, om du behøver hjælp, og jeg finder ud af, om det er min ekspertise, du skal trække på. - 2Få et tilbud baseret på kendskab
Efter den indledende kontakt får du et tilbud baseret på dine mest presserende behov og hvor du er på udviklingsstigen. - 3Tag stilling i dit eget tempo
Tilbuddet giver dig en udførlig beskrivelse af opgaver og økonomi, og du tager bare al den tid du har brug for til at læse det grundigt igennem.
Begynd med at fortælle lidt om hvad du vil opnå med dit redesign
Eller skriv det ned på et stykke papir og grib telefonen
Hej, Carsten her
Carsten er vores kundemodtagelse. Han er ret skeptisk overfor kontaktformularer. Han synes der er rigeligt af den slags.
Han vil derfor med glæde besvare alle dine spørgsmål
i et opkald til mobil
