Tvivl – har vi tid til det?

jun 02

Tvivl. Når man er i gang med at markedsføre sit projekt eller sin idé, så udsætter man sig for en stor risiko. Fordi de første mange møder med markedet vil meget ofte bestå af en afvisning… I kraft af vores opdragelse begynder vi så at tvivle: Hvad er galt med mig eller hvad er galt med mit projekt? Det er først langt senere vi finder på at spørge, hvad var galt med mit salgsarbejde … Tag del i samtalen med Carsten Legaard og Misha Sakharoff

 

Emner fra dialogen

Hold fast i det du brænder for indtil du finder din niche

Tvivl ikke på produktet, kun på indpakningen

Du skal være tålmodig

Du skal være opmærksom på de små detaljer

Vi har god brug for positive eksempler

Hold fast i den gode mavefornemmelse af, at du gør det rigtige

Tag stresssymptomer alvorligt – de kan flytte dit fokus og dræne din passion

Bliv ved med at forbedre din kernekompetence

Gør det til daglig træning, daglige rutiner, små skridt

Giv dig selv arbejdsro

Find det arbejdstidspunkt i døgnet der er bedst for dig

 

Leave a Comment:

Leave a Comment: